MUHARREM İNCE VE MEMLEKET PARTİSİ

Neden Sayın İnce.. Neden yeni bir hareket peşinde koştunuz.. Neden yeni bir siyasi parti kurdunuz.. Neden bunlara gerek duydunuz.. Ortada ana muhalefet partisi varken, neden kendinizi ayrı bir noktada konumlandırdınız.. Fizikçisiniz.. Bir güçle mücadele edebilmenin tek yolunun, ona karşı yönde daha büyük bir kuvvet uygulamak olduğu ortada iken.. Mevcut kuvveti parçalara ayırmanın matematiği olabilir mi? Olamaz.. Sayın İnce.. Belki CHP yönetimi ile anlaşamıyor olabilirsiniz.. Ama siz CHP ilkelerinden vaz mı geçtiniz.. Geçti iseniz, sorun yok.. Geçmedi iseniz sorun var.. Diyebilirdiniz ki vatandaşa.. "Ben partiden ayrılsam da yolum ve fikrim belli..Oyum olması gerektiği gibi CHP yedir..Siz de oyunuzu CHP ye verin, vermeye devam edin.." Böyle diyebilirdiniz.. Daha doğru olmaz mıydı? Ama siz başka yola gittiniz.. Şimdi, seçim zamanı gelince oyların nasıl bölündüğüne hep beraber şahit olacağız.. Umarım bölünmez..

KURBAN BAYRAMI

Merhabalar,
Herkes için olduğu gibi, benim için de uzun bir tatil dönemi başladı. Sizler nasıl değerlendirirsiniz bilemiyorum ama, biz bir tatil programı oluşturamadık.
Eskiden bu işleri büyüklerimiz programlıyordu, bizler de küçük olduğumuz için o program içinde bir parça oluyorduk ve bundan asla şikayet etmiyorduk. Köye de gidilse fark etmiyordu, evde kalınsa da fark etmiyordu. Neticesinde köyde at vardı, biniyorduk. Harman vakti ise harmana gidiyorduk, eğleniyorduk. Akrabaların hepsi beraberdi ve onları görebiliyorduk. Evde kaldığımızda ise, her günümüz için ayrı bir program olurdu. İlk gün genelde misafirlerimiz gelirdi, sonraki günler biz onlara giderdik. Mutlaka denize de vakit ayırırdık. Fakat çocukluk dönemimde, il dışına farklı bir noktaya tatil amaçlı gittiğimizi pek hatırlamıyorum.
Kuşkusuz, bütçemizle ilişkili idi bu program.
Şimdi, program yapma işi bana ve eşime düştü.
Benim tatil anlayışım, ruhsal dinlenmeye odaklı.
Eşim ve kızım biraz daha farklı düşünüyorlar. Tatile gittiğimiz zaman denize de girmek, her yeri de gezmek ve görmek istiyorlar. Ben, gölge bir yerde bira içmeyi ve kafamı dinlemeyi daha seviyorum. Fiziki aktivite beni bir miktar yoruyor, bu da önemli etken.
Dışarıya çıkmak için bir program oluşturamadık ama, belki ve hatta büyük bir ihtimalle il içinde kahvaltı, akşam yemeği, canlı müzik gibi etkinlikler yapabiliriz.
O zaman şöyle bir program yapmak uygun gibi.
İlk gün sabah kahvaltısı, köy kahvaltısı olacak. Yakınımızda bir at çiftliği var, orada olabilir.
İkinci gün  akşam üzeri çıkıp, biraz alış veriş ardından akşam yemeği.
Üçüncü gün bir canlı müzik mekanı.
Dördüncü gün canımız ne isterse.
Bu program benim yaptığım bir program, ev halkı ne düşünür bilmiyorum. Ama bir orta yol mutlaka buluruz.
Kurban bayramının herkese güzellikler getirmesini diliyorum.