MUHARREM İNCE VE MEMLEKET PARTİSİ

Neden Sayın İnce.. Neden yeni bir hareket peşinde koştunuz.. Neden yeni bir siyasi parti kurdunuz.. Neden bunlara gerek duydunuz.. Ortada ana muhalefet partisi varken, neden kendinizi ayrı bir noktada konumlandırdınız.. Fizikçisiniz.. Bir güçle mücadele edebilmenin tek yolunun, ona karşı yönde daha büyük bir kuvvet uygulamak olduğu ortada iken.. Mevcut kuvveti parçalara ayırmanın matematiği olabilir mi? Olamaz.. Sayın İnce.. Belki CHP yönetimi ile anlaşamıyor olabilirsiniz.. Ama siz CHP ilkelerinden vaz mı geçtiniz.. Geçti iseniz, sorun yok.. Geçmedi iseniz sorun var.. Diyebilirdiniz ki vatandaşa.. "Ben partiden ayrılsam da yolum ve fikrim belli..Oyum olması gerektiği gibi CHP yedir..Siz de oyunuzu CHP ye verin, vermeye devam edin.." Böyle diyebilirdiniz.. Daha doğru olmaz mıydı? Ama siz başka yola gittiniz.. Şimdi, seçim zamanı gelince oyların nasıl bölündüğüne hep beraber şahit olacağız.. Umarım bölünmez..

COVİD-19 PROSEDÜRLER VE İNSAN HAYATI

Merhabalar,
Şu sıralar bütün dünya sadece Corona ile yatıyor, Corona ile kalkıyor. Bu virüs, her ne kadar insanları çaresiz bırakmış gibi dursa da, her şeye rağmen kazananın biz olacağımıza inandığımı söylemek istiyorum.
Bilim insan için var. 
Bu anlamda ortaya konulan her somut adım, hepimizin yararınadır. Dolayısı ile bilimin gelişimi için bütün çalışmalar mutlaka desteklenmelidir.
İçinde bulunduğumuz süreçte, gerek devlet kurumları tarafından ve gerek bu kurumlardan bağımsız olarak yürütülen çalışmalar bulunmaktadır.
Gayet tabi yapılan çalışmalar içinde fayda vermeyen, bilakis zarar verici nitelikte sonuçlanmış olanlara da rastlanılması muhtemeldir. Ancak ne olursa olsun nihai karar ya da uygulamaya geçiş, kamu yararı adına devlet onayından geçeceği aşikardır.
Gündemdeki hadise şudur.
Devlet bir çaba sarf etmektedir. Bu anlamda kurum ve kuruluşlardan da destek istemiştir.
Hocamız ise çalışmalarına herkesin gözü önünde ve ekibi ile devam etmiştir. Yaptığı çalışmalar, anlattığına veya benim anladığıma göre olumlu sonuçlar vermiştir.
Şimdi..
*Hoca, bu ilacı ben yaptım ve/veya ben keşfettim dememektedir. Aksine, "Bu ilaç çalışmalarda olumlu sonuçlar verdi, klinik çalışmalara geçilmesi gerekir" demiştir.
*Buna karşın hocanın atladığı bir konu vardır, devlet ile paylaşarak ya da müsaade alarak çalışma yapmadığı anlaşılmaktadır. Ancak devletin ilgili kurumlar nezdinde bu anlamda bir destek talebi de zaten vardır.
Ayrıca..
Ercüment Ovalı'nın, konum ve makamını yalan yanlış bir beyanat vererek riske edeceğini düşünmüyorum.
Bakanlıkça da bu olay karşısında sert bir tutumdan ziyade yapıcı bir tutum takınılması gerektiğini düşünüyorum.
Ne demeli idi peki Bakanlık..
Bence bu çalışmaları görüp, ileri boyuta taşımalı idi.
"Her ne kadar prosedürlere uygun bir çalışma olmasa da, bugün itibarı ile içinde bulunduğumuz durum, bunu gözardı etmemizi gerektirmektedir. Yapılan her çalışmaya hepimizin ihtiyacı vardır ve gereksiz polemiklere girmenin zamanı değildir. Bu çalışmalar inşallah olumlu neticelenir" demeli idi.
Bu kadar..
Prosedürler, insan hayat ve sağlığından önemli olamaz..
Kimse de ilacı satışa koydum demediğine göre..
Saygılar sunarım..